Trek Rail 9.9 to nasz najlepszy elektryczny rower górski o długim skoku. Uzyskujesz wyjątkowo masywną ramę z włókna węglowego, niewiarygodnie gładko pracujące zawieszenie RockShox, najkorzystniejszy bezprzewodowy napęd sterowany elektronicznie SRAM, a także efektywny silnik Performance Line CX firmy Bosch z inteligentnym systemem, akumulatorem o ogromnym zasięgu i nową mini manetką. Nowy wyświetlacz kontrolera systemu jest niemalże zrównany z górną rurą, dzięki czemu wygląda elegancko gdziekolwiek pojedziesz, a podczas ostrej jazdy nie przeszkadza. Trek Rail 9.9 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Nie chcesz oszczędzać na swych wrażeniach z e-MTB. Interesują Cię najszersze możliwości regulacji, najpłynniejsza praca, najdłuższy zasięg i najnowocześniejsza technika wspomagania na rynku. Uwielbiasz możliwości regulacji i chcesz korzystać ze wszelkich wyjątkowych rozwiązań w inteligentnym systemie Bosch, a także z bezprzewodowej zmiany biegów. Użyte technologie lepsza rama z włókna węglowego OCLV Mountain o większym rozstawie i rura sterowa, a także rura podsiodłowa o pokaźniejszej średnicy dla maksymalnej wytrzymałości. Akumulator 750 Wh o wyjątkowo długim zasięgu, widelec RockShox ZEB Ultimate o ogromnym zakresie regulacji, damper RockShox Super Deluxe Ultimate Thru Shaft i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS. Otrzymujesz inteligentny system napędowy Performance Line CX marki Bosch z nową mini manetką i wyświetlaczem kontrolera systemu z Bluetooth® wbudowanym w rurę górną oraz układ monitorowania ciśnienia AirWiz. Jaki jest Rail? Rail 9.9 – technika z najwyższej półki. Najlepszy widelec enduro RockShox, największy akumulator Bosch, płynna zmiana biegów X0 AXS, zmodernizowana rama i system monitorowania ciśnienia AirWiz i najnowsza technika firmy Bosch z inteligentnym systemem. Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.9 X0 AXS Rail Gen 4 z włókna węglowego wykorzystuje identyczną inspirowaną enduro geometrię i ogromny akumulator jak w poprzedniej generacji,teraz ma przestrzeń w rurze górnej, dzięki której rowery Gen 4 są zgodne ze zintegrowanym kontrolerem i mini manetką Bosch Uporządkowany kokpit jest ascetyczny i elegancki, a z inteligentnym systemem łatwo dodać wyświetlacz, jeśli chcesz więcej danych Inteligentne tryby eMTB i Tour+ automatycznie dopasowują wspomaganie do siły użytkowanej poprzez użytkownika, aby zapewnić odpowiednią moc do jazdy Montowana bezpośrednio przerzutka SRAM T-Type oferuje oszałamiającą wydajność, dzięki starannej zmianie biegów pod obciążeniem oraz niesłychaną wytrzymałość System ze zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) przystępny wyłącznie w rowerach Trek wygląda wyśmienicie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: chroni akumulator dzięki zamknięciu go w ramie, pozwala na jego wyjęcie łatwo bez zastosowania narzędzi, a na dodatek pozwala zamontować koszyk na bidon Specyfikacja technologiczna* Rama Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8", zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, rozszerzona zwężana rura sterowa 1,8", korona zoptymalizowana do e-MTB, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Thru Shaft, AirWiz, 230 mm x 57,5 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony wymiar: S, M, L, XL Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml wymiar: S, M, L, XL Czujniki do monitorowanie ciśnienia opon Quarq TyreWiz Napęd Manetka SRAM AXS POD Ultimate Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, rodzaj T Korba SRAM X0 Eagle, 34T, wariant T, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S RockShox Reverb AXS, 100 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 340...