Trek Fuel EXe 9.7 odmienia świat elektrycznych rowerów górskich, dzięki nowemu silnikowi, który spektakularnie komponuje się z ramą i pozwala cieszyć z lekkiej i żwawej maszyny, która daje tyle samo radości jak tradycyjny rower górski, a na dodatek zapewnia wspomaganie niezbędne do bezproblemowego rozprawienia się z podjazdami. Usprawnione zawieszenie zostało połączone ze starannie dostosowanymi komponentami, które sprawną zmianę biegów i dokładną modulację w trakcie jazdy po szlakach. To wszystko, a dodatkowo lekka, zwinna i niesprężysta rama z włókna węglowego, która w rewelacyjnym stopniu pochłania wibracje na ostrzejszych odcinkach szlaku. Trek Fuel EXe 9.7 SLX/XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz dającego mnóstwo radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę uzupełniającej mocy na podjazdach. Interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach, na przykład najwyższej klasy zawieszenie i znakomicie dopasowany osprzęt. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na nowoczesny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem o objętości 360 Wh, a także przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED, a także dyskretny pilot na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL, a także tłumieniem GRIP, a także damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Ponadto, koła i opony dopasowane do użycia bezdętkowego oraz 12-biegowy napęd ze dokładnie dobranych części Shimano SLX i XT. Jaki jest Trek Fuel EXe? Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który gwarantuje dodatkową moc na podjazdach i pędzi w dół jak konwencjonalny rower. Wykorzystano w nim nowatorską technologię przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i skrupulatnie dopasowany osprzęt napędu z usprawnieniami w kluczowych punktach. Dlaczego pokochasz Treka Fuela EXe 9.7 2023 Dostajesz maszynę, która jedzie lekko i radośnie w dół oraz zagwarantuje wyśmienity poziom wspomagania na podjazdach nieduża,mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dopasowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania powodują, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski Usprawnione zawieszenie FOX o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu skutecznie rozprawia się z technicznymi i nieprzystępnymi trasami. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg śladowy. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. We wnętrzu znajdują się trzy koncentryczne elementy staranne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny elastyczny wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są drobne i lekkie. W porównaniu z klasycznymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, solidność i nieznaczny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są użytkowane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, idealnie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga nieprzystępnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zagwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Informacje technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu...