Trek Powerfly 7 2023 Generacja 4 Powerfly 7 to elektryczny rower górski tworzony do ostrej jazdy, wyekwipowany w płynny i produktywny system e-MTB Bosch i wytrzymałą ramę aluminiową wraz z kompletnie ukrytym Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery). W tym roku wyposażony został w nową diodową manetkę systemu inteligentnego wspomagania i ekran Kiox, łączące się z aplikacją eBike Flow, umożliwiającą śledzenie aktywności, łączność przez Bluetooth i inne funkcje. Powietrzne zawieszenie od RockShox, napęd 1x12 Shimano i sztyca regulowana czynią z tego e-MTB genialny wybór dla szukających zastrzyku mocy na podjazdach, żeby zachować więcej siły gdy szlak zaczyna prowadzić w dół. Trek Powerfly 7 2023 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Chcesz czegoś więcej aniżeli po prostu dopełniającej skuteczności wspomagania elektrycznego. Dodatkowo, Ci potrzeba wysokiej jakości części dedykowanych do rowerów górskich, które największą różnicę pozwalają poznać bezpośrednio na szlaku, a także zmodernizowanego kontrolera systemu inteligentnego wspomagania, wyekwipowanego w kolorowy wyświetlacz Kiox, wykorzystującego łączność Bluetooth i wielu usprawnionych funkcji śledzenia jazdy i opcji fitness. Użyte technologie Wytrzymała rama aluminiowa z przystępnym w obsłudze Zdejmowanym akumulatorem zintegrowanym 625 Wh, co zapewnia stylowy wygląd i ochronę na szlaku, nowy silnik Bosch Performance CX wspomagający do szybkości 25 km/h, ledowy kontroler systemu inteligentnego i wyświetlacz Kiox. Do tego, widelec RockShox 35 Gold RL, napęd 1x12 Shimano, 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne, koła Bontrager Line Comp 30 dostosowane do montażu bezdętkowego i sztyca regulowana. Jaki jest Powerfly? Jeśli jesteś naprawdę wybredny w temacie części, to Powerfly 7 będzie dla Ciebie rewelacyjnym wyborem. Dostajesz szersze koła, które zapewnią Ci lepszą trakcję i stabilność, niesprężystiejszy widelec, zwiększający precyzję kierowania i ulepszony napęd Shimano proponujący płynniejsze przerzucanie przy mniejszym wysiłku. Dlaczego pokochasz Treka Powerfly 7? teraz jeszcze lepszy silnik Bosch jest mniejszy, lżejszy i efektywniejszy. Pedałuje się na nim bardziej naturalnie, a gdy akurat nie pedałujesz, ogranicza opór System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable Integrated Battery) wygląda wyśmienicie i jest wyjątkowo przychylny dla użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu zastosowaniu w ramie, można go prosto wyjąć bez użycia narzędzi, a ponadto zezwala na montaż koszyka na bidon Kontroler Kiox wyposażony w kolorowy ekran dostarcza informacji na temat jazdy, łączy się z urządzeniami obsługującymi technologię Bluetooth® oraz zaimplementowane zabezpieczenie przed kradzieżą Sztyca dostosowywana pozwala w sekundę ograniczyć siodełko, aby nie przeszkadzało w trakcie zjazdów, a także usprawnia zsiadanie, gdy jesteś akurat obładowany ciężkim wyposażeniem Swój rower Powerfly możesz także wzbogacić o dopełniające wyposażenie, takie jak bagażnik i błotniki, a zainstalowane fabrycznie okablowanie pozwala na proste podłączenie oświetlenia zasilanego przez silnik dane techniczne* Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm Widelec rozmiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku wymiar: S, M, L, XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, rozszerzona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 120 mm (526 mm od osi do korony), w wymiarach XS i S: 100 mm (492 mm od osi do korony). Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona rozmiar: XS, S Bontrager XR3 Team Issue, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35" rozmiar: M, L, XL Bontrager XR3 Team Issue, przypasowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40" Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" albo 27,5 x 2,8" (XS i S: 27,5 x 2,60") Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kas...