Zdjęcia Opona CST C213 14"x1,75'' (47-254)

Opony i dętki do roweru

Dostępność: Brak produktu

Opona C213 14"x1,75'' (47-254) (CST)

Marka: CST
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Opona CST City Classic Zero Eco To charakterystyczny mieszczuch. Najlepiej spełni oczekiwania na miejskim asfalcie i ścieżkach rowerowych. Niezła szybkość, dobra przyczepność i doskonała wartość....

Podstawowe cechy

Rodzaj

Opona

Sprawdź promocyjne oferty na Opona CST C213 14"x1,75'' (47-254)

  • Dane o zmianach cen i dostępności towaru użyte w klasyfikacji pobierane są niemal w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Opona CST City Classic Zero Eco

To charakterystyczny mieszczuch. Najlepiej stanie na wysokości zadania na miejskim asfalcie i ścieżkach rowerowych. Niezła szybkość, dobra przyczepność i doskonała wartość. To cechy standardowe tej niewiele znaczącej opony.

wspaniały dobór do rowerów dziecięcych bytujących zwłaszcza w miejskiej dżungli.

Najważniejsze właściwości produktu:

Producent: CST

Model: C213, City Classic Zer Eco

rozmiar: 14"x1,75"

Etrto: 254-47

wariant: drutówka

Pasek odblaskowy: NIE

Zalecane ciśnienie powietrza: 2,4 BAR (35 PSI)

Gęstość oplotu: 22 TPI

Średnia waga:~ 340 g

producent Cheng Shin Tire (CST), produkująca opony CST została założona na Tajwanie w 1967 roku. Swoją działalność marka rozpoczęła od produkcji opon rowerowych,

stopniowo przechodząc w inne segmenty rynkowe tj. Motocykle, quady, samochody ciężarowe, osobowe, wózki widłowe, autobusy.

Od samego początku priorytetem producenta była produkcja opon najwyższej jakości.

obecnie Cheng Shin Tire znajduje się w czołówce branży oponiarskiej (10 miejsce) i jest największym producentem opon rowerowych na świecie.

firma zatrudnia ponad 23tys. Osób i działa w dziesięciu krajach: Kanada, Chiny, Niemcy, spora Brytania, Holandia, Japonia, Tajwan, Tajlandia, Stany Zjednoczone i Wietnam.

Opony CST są już przystępne w ponad 150 krajach, w tym w Polce od 2003 roku.

producent ma wszystkie najważniejsze atesty i świadectwa:

wykorzystane technologie:

dobranie rozmiaru opony do wymiaru obręczy (ETRTO)

W celu wyjaśnienia metodologii określania wymiarów, opony rowerowe Continental rozmiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Dane te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania wymiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w sytuacji jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten typ obręczy pewniej utrzymuje oponę, bardzo przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w sytuacji obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (rozmiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk), a także średnicę obręczy (rozmiar D). Jeśli informacja o wymiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć przy pomocy suwmiarki, mierząc odległość między odkształconymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można dostać od organizacji ETRTO.

Ciśnienie powietrza w ogumieniu

Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, odporność i opór toczenia roweru. Opona może działać wyłącznie w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz objętości i wagi układu rower/rowerzysta, jeszcze przeznaczenie opony jest tu pokaźne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza podany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, rozszerza się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się również nieduże pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, iż opona jest szczególnie twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku stosowania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą.

Waga opon

Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, niezbędnej w procesie ręcznej produkcji. Waga przekazana w katalogu jest określana podczas stworzenia linii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, możliwe są odchylenia do 10 % w stosunku do danych katalogowych.

Parametry

Rodzaj

Opona

Kategoria

Opony i dętki do roweru

Producent

CST

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Krystyna B.
Krystyna B.
11.05.2024
Czy możesz podać nam opinię na temat produktu **producer
Jeżeli skorzystać z proponowanego Opona CST C213 14"x1,75'' (47-254) podziel się z użytkownikami swoją recenzją lub opinią. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Dla każdego rowerzysty
Rekomendacja
Rocker Dętka - tube black (black)
Do sklepu Szczegóły

Rocker Dętka - tube black (black)

42,00 zł
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 20in bmx tire (green)
Rekomendacja
Płaszcz opony FAMILY - Family 18in BMX Tire (MODRÁ) rozmiar: 2.25in
Rekomendacja
Płaszcz opony - fiction 18in troop bmx tire (ČernÁ) Fiction bmx
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 18in bmx tire (modrÁ)
Rekomendacja
Płaszcz opony FICTION BMX - Fiction 18in Troop BMX Tire (URBAN CAMO)
Rekomendacja
Family Płaszcz opony - family 20in bmx tire (green) rozmiar: 2.4in
Rekomendacja
Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)
Do sklepu Szczegóły

Dętka SALT - Salt BMX/MTB 26in Tube (26FTFT)

33,00 zł