Szosowa kierownica z zastosowanym mostkiem wytworzona z włókna węglowego OCLV o funkcjonalnym i aerodynamicznym profilu. Pozycja dla mocy Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL na rower szosowy wykorzystuje dobranie wyścigowe z krótszym wysięgiem i jest o 3 cm węższa przy klamkomanetkach aniżeli w chwycie dolnym. W ten sposób przyjmujesz komfortowojszą i bardziej użyteczną pozycję jazdy, która wyraźnie ogranicza opory, a to przekłada się na dopełniającą korzyść aerodynamiczną. Odgięcie chwytu dolnego o 6 poziomów zagwarantuje obszerny prześwit na nadgarstki i świetną kontrolę, dzięki temu nie tracisz mocy, ani nie odczuwasz dyskomfortu w czasie ostrych sprintów. W dodatku zapewnia rowerzystom niższą masę i aerodynamiczną przewagę jednoczęściowej kierownicy zintegrowanej z mostkiem. Detale artykułu budowa z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy Odgięcie do tyłu o 7 stopni ogranicza opory powietrza rowerzysty, co ulepsza czasy i komfort Szerokość w chwycie na klamkomanetkach o 3 cm mniejsza aniżeli w chwycie dolnym Odgięcie chwytu dolnego o 6 stopni gwarantuje prześwit na nadgarstki konieczny podczas sprintów Uchwyt Aero RSL Pro Blendr przystępny oddzielnie Zgodna wyłącznie z napędem ze sterowaniem elektronicznym zmianą biegów Zgodne z Madone Gen 8, Checkmate SLR i Checkpoint SL Gen 3 (wymaga dodatkowych części) Wyścigowe przypasowanie ustawia rowerzystów w komfortowojszej, bardziej poręcznej pozycji jazdy