Wysokiej jakości błotnik rowerowy Producent: SIMPLA rozmiar: 24" - 28" Materiał: plastik Kolor: czarny Do naszej oferty wkraczają zupełnie świeże kategorie akcesoriów i części rowerowych, dla wszystkich Was - roweromaniaków.
Zapraszamy do rajdu po kategoriach, gdzie każdy miłośnik dwóch kółek zdoła znaleźć coś dla siebie i zaopatrzyć się w nowe gadżety. Wybór błotnika rowerowego wydaje się być z pozoru prostym zadaniem. Błotniki dla niektórych są niepotrzebnym ciężarem niedużo estetycznym dodatkiem, dla innych natomiast stanowią podstawowy komponent wyposażenia.
Błotnik z założenia nie jest sprzętem nieprzystępnym – ma ochronić równocześnie rowerzystę jak i rower poprzez zachlapaniem i błotem wystrzeliwanym spod obracających się kół. Obecna oferta błotników jest na tyle rozmaita, że warto skrupulatniej przyjrzeć się oferowanym produktom i wybrać ten, który nie tylko prawidłowo ochroni użytkownika, ale i będzie prawidłowo dobrany do posiadanego roweru.
Dlatego także warto zastanowić się, w jakich warunkach będzie stosowany i jaki oraz materiał wykonania będzie dla nas zadowalający. Na co zwrócić uwagę przy wyborze błotnika? kształt wielkość - im szersza opona tym obszerniejszy rozbryzg, stąd też należy zadbaćdopasowany błotnik nie był zbyt wąski mocowanie - należy przyjrzeć się ramie i widelcowi w posiadanym rowerze; większość ram rowerowych (w tym górskich) oryginalne, niejednokrotnie gwintowane otwory, umożliwiające przykręcenie błotnika.
Z przodu otwór ten gromadzi się w tzw. Podkowie, czyli elemencie amortyzatora, który odpowiada za usztywnienie całej konstrukcji. Jakie błotniki wynajdziemy na rynku? 1. Błotniki do rowerów miejskich (tzw.
holendrów) i turystycznych typowo stworzone są z tworzywa sztucznego lub w droższych wersjach z metalu. Posiadają mocowania do tylnych widełek i przedniego widelca i dodatkowe mocowania do zacisków koła, które usztywniają błotniki uniemożliwiając latanie na boki.
wyposażone na końcu błotnika w pokaźne chlapacze jeszcze bardziej chroniące poprzez rozbryzgującą się spod kół wodą. 2. Błotniki przednie montowane pod koronę widelca przede wszystkim montowane dzięki elementowi rozporowemu.
przeważnie posiadają możliwość odpięcia błotnika od elementu mocującego- dzięki temu łatwiej je umyć. Należy sprawdzić czy dany bagażnik będzie pasował do naszego widelca/amortyzatora, chociaż wyjątkowo w sprzedaży można znaleźć uniwersalne błotniki.
3. Błotnik przedni mocowany do otworu na koronie widelca Mocowany jest w ten sam sposób co błotnik do roweru typu „holender", z tym iż brak mu dodatkowych mocowań. Przez to może dojść do odkręcania się śruby mocującej i ruszania się błotnika na boki, wada ta jest bardzo uciążliwa przy źle dobranych kompletach.
4. Błotnik mocowany do ramy roweru Dla tych, którzy nie chcą lub nie posiadają możliwości zamontowania błotnika do widelca. Jest to szczególnie uniwersalne rozwiązanie pasujące do każdego roweru, błotnik jest mocowany na gumowe opaski,...